Ulubione przez mieszkańców dołki, których dzieci nigdy nie zapomną

Ten post jest sponsorowany przez Take Me Fishing™, ale wszystkie opinie są moje.

Kiedy byliśmy w Montanie, wiedzieliśmy, że chcemy spędzić trochę czasu na łowieniu ryb. Dzieci uwielbiają łowić ryby, a my wszyscy uwielbiamy przebywać na wodzie. W całej Montanie można zobaczyć znaki wędkarskie i setki sklepów wędkarskich, dostawców wyposażenia i przewodników.

Odwiedziliśmy nawet Muzeum Towarzystwa Historycznego Stanu Montana, które miało całą ekspozycję na temat wędkarstwa w Montanie, z zabytkowymi wędkami, sprzętem i dziełami sztuki.

Podczas pobytu w Helenie skorzystaliśmy ze strony Take Me Fishing™, aby znaleźć najlepsze miejsce do wędkowania i pływania łódką za pomocą Listy 2017 Najlepszych Przyjaznych Rodzinie Miejsc do Połowu Ryb i Łodzi. Lista przedstawia najlepsze lokalizacje w całym kraju, wybrane przez celebrytów, sportowców oraz ekspertów w dziedzinie wędkarstwa i żeglarstwa. Oferują również interaktywną mapę, doskonałe narzędzie, które pomoże Ci znaleźć najlepsze miejsca do łowienia ryb i łodzi w pobliżu. Tak się złożyło, że byliśmy tylko kilka minut od jednej z tych wspaniałych lokalizacji, zwanej Canyon Ferry.

Canyon Ferry to sztuczny zbiornik wodny, przez który przepływa rzeka Missouri, pełen pstrągów tęczowych, szczupaków północnych, miętusów i sandaczy.

Zeszliśmy do zbiornika i kupiliśmy licencje wędkarskie. Możesz je również kupić bezpośrednio w stanie, w którym będziesz łowić ryby, za pośrednictwem usługi Take Me Fishing™ przed wyjazdem. W niektórych stanach dzieci poniżej 12 roku życia nie potrzebują licencji.

Wynajęliśmy przewodnika, który zabrał nas na łódź i nauczył nas łowienia ryb w Canyon Ferry. Każdy z nas miał linkę i płynęliśmy łodzią, aż dotarliśmy do naszego #Pierwszy złap dnia! Nasz przewodnik miał nawet zgrabną maszynę sonarową, która pokazała nam, gdzie są ryby. Używaliśmy przynęt i powoli pływaliśmy wokół Canyon Ferry. Dzieci uwielbiały pilnować sonaru i wypatrywać ryb.

Mniej więcej po godzinie Jackson poczuł szarpnięcie za linkę. Zwinął go i jako pierwszy złapał rybę. Użyliśmy narzędzia Fish Identifier w Take Me Fishing™, zanim wyszliśmy, aby dowiedzieć się, jakie ryby możemy tu złowić. Złapał pstrąga tęczowego, który miał około 12 cali długości, a wyraz podniecenia i spełnienia na jego twarzy był po prostu uroczy. To coś, czego nigdy nie zapomni! Wciąż krzyczał: „Złapałem rybę, złowiłem rybę, to moja pierwsza ryba!”

Około 20 minut później dziewczyny złapały dwa małe sandacze o długości około 6 cali. Musisz uważać na sandacza, ponieważ te górne płetwy są naprawdę ciasne! Nasz przewodnik powiedział, że zawsze wyrzuca naprawdę małe ryby, ponieważ są młode, a także naprawdę duże ryby, ponieważ odbywają tarło.

Amelie chciała trzymać ryby na zawsze, ale odstawiliśmy je z powrotem, ponieważ nie mieliśmy kuchni, aby je ugotować podczas tej podróży, a sandacz był naprawdę mały. Ethan zasugerował, żebyśmy ugotowali je w hotelowej mikrofalówce. Mniam!

Spędziliśmy około trzech godzin pływając po Canyon Ferry. Uwielbialiśmy przebywać na wodzie i uczyć się, jak łowić ryby i je identyfikować. Abbi przyniosła ze sobą książkę i pomyśleliśmy, że to dobry pomysł na następny raz. Choć wędkowanie jest ekscytujące, może być trochę czekania. Niemniej jednak wspaniale jest spędzić razem ten wspaniały czas na wodzie!

Mamy nadzieję znaleźć więcej czasu na łowienie ryb i łódkę podczas naszego pobytu na Alasce w przyszłym miesiącu. Było to dla nas, jako rodziny, wspaniałe doświadczenie łączące, a jednocześnie edukacyjne. Nie możemy się doczekać powrotu!

Zabrałeś swoje dzieci na ryby? Jeśli myślisz o wyjeździe, możesz zacząć tutaj: Łowienie ryb z dziećmi: sześć kroków do sukcesu. Gdy już tam pójdziesz, nie zapomnij oznaczyć swoich postów społecznościowych za pomocą #Pierwszy złap podziel się z nami swoimi wyprawami wędkarskimi!

Może ci się spodobać również

Vanessa i Paul Hunt

Vanessa i Paul Hunt to małżeństwo, które podróżuje po świecie w pełnym wymiarze godzin z czwórką dzieci, ucząc się świata. Uwielbiają żyć życiem pełnym przygód i wspólnie uczyć się wszystkiego, co mogą.