Ulubione miejsca do wędkowania, których dzieci nigdy nie zapomną

Ten post jest sponsorowany przez Take Me Fishing™, ale wszystkie opinie są moje.

Będąc w Montanie wiedzieliśmy, że chcemy spędzić trochę czasu na łowieniu ryb. Dzieci uwielbiają łowić ryby, a my wszyscy uwielbiamy przebywać na wodzie. Montana to świetne miejsce, aby znaleźć zajęcia dla dzieci i spędzić dzień na świeżym powietrzu.

Odwiedziliśmy nawet Muzeum Towarzystwa Historycznego Stanu Montana, które miało całą wystawę na temat wędkarstwa w stanie Montana, wraz ze starymi wędkami, sprzętem i sztuką.

Podczas pobytu na Helenie przeszukaliśmy i znaleźliśmy stronę Take Me Fishing ™ z najlepszymi miejscami do wędkowania i pływania łódką w 2017 roku. Lista przedstawia najlepsze łowiska w całym kraju, wybrane przez celebrytów, sportowców i ekspertów wędkarskich. Wędkarstwo. Witryna oferuje również interaktywną mapę, która pomoże Ci znaleźć najlepsze miejsca do wędkowania i pływania łódką w Twojej okolicy. Zdaliśmy sobie sprawę, że jesteśmy tylko kilka minut od jednego z tych miejsc, zwanego Canyon Ferry.

Canyon Ferry to sztuczny zbiornik wodny, przez który przepływa rzeka Missouri, który jest zaopatrzony w pstrągi tęczowe, szczupaki, miętusy i sandacze.

Udaliśmy się do zbiornika i kupiliśmy licencje wędkarskie. Na stronie Take Me Fishing™ możesz również kupić swoją licencję wędkarską online. W niektórych stanach dzieci poniżej 12 roku życia nie potrzebują licencji wędkarskiej.

Wsiedliśmy do łodzi z przewodnikiem wędkarskim, który nauczył nas łowienia w Canyon Ferry. Każdy z nas miał wędkę i wszyscy chcieliśmy złapać naszą #Pierwszy złap dnia! Łódź miała ekran, na którym mogliśmy zobaczyć, gdzie są ryby. Całe popołudnie spędziliśmy na łowieniu ryb wokół Canyon Ferry.

Mniej więcej godzinę później Jackson poczuł szarpnięcie na swojej żyłce, nawinął ją na kołowrotek i był bardzo podekscytowany, ponieważ była to jego pierwsza ryba. Wykorzystaliśmy narzędzie Take Me Fishing ™ Fish Finder, aby dowiedzieć się, jakie rodzaje ryb możemy znaleźć w zbiorniku. Jackson złapał pstrąga tęczowego o długości około 12 cali, a wyraz podekscytowania i spełnienia na jego twarzy był po prostu uroczy. To coś, czego nigdy nie zapomnimy! Wciąż krzyczał: „Złapałem rybę, złowiłem rybę, to moja pierwsza ryba!”

Około 20 minut później dziewczyny złapały dwa małe sandacze o długości około 6 cali. Trzeba uważać na sandacza, bo górne płetwy są naprawdę kłujące. Nasz przewodnik wędkarski powiedział, że zawsze umieszcza małe ryby z powrotem w wodzie, ponieważ są młode.

Amelie chciała zatrzymać złowione ryby, ale włożyliśmy je z powrotem do wody, ponieważ nie mieliśmy gdzie ugotować ich w hotelu. Ethan zasugerował, żebyśmy je mikrofalowali. Mniam!

Spędziliśmy około trzech godzin pływając wokół promu Canyon. Uwielbialiśmy przebywać na wodzie i łowić różne rodzaje ryb. Wędkowanie jest bardzo ekscytujące i jest świetną okazją do spędzenia czasu z rodziną.

Mamy nadzieję, że w przyszłym miesiącu uda nam się znaleźć więcej czasu na łowienie ryb i żeglowanie podczas naszej kolejnej podróży na Alaskę. Było to dla nas, jako rodziny, wspaniałe doświadczenie, a jednocześnie edukacyjne. Chcemy znowu łowić ryby!

Zabrałeś swoje dzieci na ryby? to bardzo zabawne, kiedy to robisz, udostępniasz swoje pierwsze zdjęcie z hashtagiem #Pierwszy złap i podziel się z nami swoimi przygodami!

Może ci się spodobać również

Vanessa i Paul Hunt

Vanessa i Paul Hunt to małżeństwo, które podróżuje po świecie w pełnym wymiarze godzin z czwórką dzieci, ucząc się świata. Uwielbiają żyć życiem pełnym przygód i wspólnie uczyć się wszystkiego, co mogą.