Nasza magiczna wyprawa wędkarska i łodzią w Walt Disney World® Resort

W październiku 2016 r. Take Me Fishing™ gościło sześciu blogerów i ich rodziny podczas magicznego wędkowania i pływania łódką w Ośrodek Walt Disney World®. Rodziny, które pochodziły z różnych miast w Stanach Zjednoczonych, brały udział w praktycznych zajęciach wędkarskich i żeglarskich oraz dowiedziały się więcej o informacjach typu „jak to zrobić” i „dokąd” dostępnych na stronie TakeMeFishing.org i VamosAPescar.org.

Sarah Auerswald mama.com z dwoma synami Charliem i Oscarem z Los Angeles w Kalifornii; Melanie Edwards modernmami.com jej dwoje dzieci Jailene i Miles z Orlando na Florydzie; Amanda Rodriguez dudemom.com jej dwaj synowie William i Alex z Baltimore w stanie Maryland; Angela Roy mamapr.com jej dwie córki Jasmyne i Ariel z Północnej Karoliny, Lisa Samples lifewithlisa.com jej syn James z St. Cloud na Florydzie; i Diane Sikora mamaldiane.com jej dwoje wnuków Kaitlyn i Tyler z Ohio.

Magiczny rejs z fajerwerkami

Podczas naszej pierwszej nocy bawiliśmy się fajerwerkami Magic Kingdom z naszej prywatnej łodzi przed Disney’s Contemporary Resort. To był niesamowity czas! Rodziny wsiadły na łódź pontonową i cieszyły się widokiem pięknych fajerwerków, delektując się przekąskami. To był naprawdę magiczny moment.

Następnego dnia po śniadaniu każda z rodzin miała okazję zrobić sobie zdjęcie z Myszką Miki. Dzieci i ich rodziny świetnie się bawiły!

Przygotowania do naszej wycieczki z przewodnikiem na łowienie okoni

Wszyscy byliśmy podekscytowani, że wybraliśmy się na wycieczkę z przewodnikiem na łowienie okonia. Czy wiesz, że możesz łowić ryby? Ośrodek Walt Disney World®? W dziewięciu dogodnych przystaniach w całym kurorcie organizowane są wycieczki wędkarskie i wypożyczalnie łodzi, które zapewniają dostęp do połowów typu „złów i wypuść” na Ośrodek Walt Disney World® jeziora, wszystkie dobrze zarybione z bassem wielkogębowym. Możesz także cieszyć się przejażdżką wypożyczalnią Sea Raycer wokół jeziora, nartami wodnymi, większymi wypożyczalniami łodzi i wieloma innymi opcjami, aby cieszyć się widokiem parków z wody.

To był piękny i słoneczny dzień w Lake Buena Vista na Florydzie. Każda z rodzin wsiadła na ponton z doświadczonym przewodnikiem. Łódź była niesamowicie wygodna. Nasz przewodnik wędkarski dostarczył nam przekąski, sprzęt wędkarski i sprzęt bezpieczeństwa podczas naszej wędkarskiej przygody.

Nasza łódź złowiła 15 bassów wielkogębowych! Oto pierwszy haczyk Amandy. Była tak podekscytowana, że ​​podczas naszej wyprawy na ryby złapała jeszcze cztery. Wszyscy świetnie się bawiliśmy tego dnia, nauczyliśmy się technik łowienia, ćwiczyliśmy łowienie i wypuszczanie, cieszyliśmy się matką naturą i piękną pogodą w Centralnej Florydzie.

Następnym razem, gdy pójdziesz do Ośrodek Walt Disney World®poświęć trochę czasu, aby cieszyć się wędkarstwem i żeglowaniem, które Resort ma do zaoferowania. Gwarantujemy, że będzie to magiczne i zabawne doświadczenie dla Ciebie i Twojej rodziny.

Aby dowiedzieć się więcej o wędkowaniu i pływaniu łódką, odwiedź TakeMeFishing.org. Aby dowiedzieć się więcej o wędkowaniu i pływaniu łódką na Ośrodek Walt Disney World®Kliknij tutaj.

Oto niektóre historie naszych blogerów:

• Lisa Samples z lifewithlisa.com napisała te wspaniałe artykuły Take Me Fishing™ Magiczna wyprawa wędkarska i łodzią w Ośrodek Walt Disney World®oraz Wędkowanie i pływanie łódką w świat Walta Disneya.

• Sarah Auerswald z Momsla.com napisała o tej przygodzie ze swoimi dwoma synami Zabierz dzieci na wędkowanie #FirstCatch.

• napisała Melanie Edwards z Modernmami.com Wędkowanie jako rodzina: zabawa, relaks i moc!

• napisała Angela Roy z Mommypr.com 9 miejsc, w których możesz łowić okonie Walt Disney World®

Może ci się spodobać również

Bruna Carincotte

Bruna Carincotte wnosi do RBFF rozległe międzynarodowe doświadczenie w marketingu, komunikacji i public relations. Pochodzi z Brazylii i biegle posługuje się portugalskim, hiszpańskim i angielskim, Bruna ma 13-letnie doświadczenie w komunikacji, a odpowiednie umiejętności zarządzania projektami rozwinięte w Ameryce Łacińskiej, Europie i Ameryce Północnej.
Bruna nadzoruje teraz strategie public relations i mediów społecznościowych, a także rozwój treści dla kanałów mediów społecznościowych RBFF i jest to Take Me Fishing™ | Kampanie marki Vamos a Pescar™.